- Kas siseviimistlus jätab ühtlase üldmulje? Siseviimistluse üldmuljet tuleks hinnata vähemalt 1,5 m kauguselt vaadates.
- Reegel: tee kõik lahti ja pane kõik kinni. Kontrolli, kas kraanist vesi voolab ja kas vesi voolab kraanikausist alla; kas lülitid töötavad ja lambid hakkavad põlema; kas aknaid saab lahti teha ja sulgeda; kas kõikide agregaatide ja seadmete kappide võtmed on olemas ja kas luugid avanevad/sulguvad.
- Mõtle läbi: kas vajad tehnosüsteemide (ventilatsiooniseadme kasutamiseks või kütte reguleerimiseks) kasutamiseks kasutusjuhendile lisaks ka nõustamist?
- Kui pikk on korteri garantiiaeg?
- Kes on veeavarii korral abiks? Kuhu helistada?
- Kus paiknevad korteris pistikud?
- Kus asuvad kortermaja prügikastid?
- Milliste interneti- ja TV-pakkujate vahel saab valida?
- Kas korteris on mitu võimalust teleka paigutamiseks? Millises seinas on internetipistik?
- Kas korterisse (nt kööki või vannituppa) mahuvad nii pesumasin kui ka kuivati?
- Kas korteri aknaid saab elanik ise väljastpoolt pesta või peab ühistu tellima akende välipesu?
- Kas korteris on videofonolukk või tavaline fonolukk?
- Kui tihti tuleb korteri ventilatsioonisüsteemi filtreid vahetada?
- Milliseid näitusid peab korteri elanik ise võtma? Millised näidud on kaugloetavad?
- Millal ja mis suunast paistab korterisse päike?
- Kus asub ja kui suur on panipaik?
- Kus asub parkimiskoht? Kuhu tohivad parkida külalised?
- Millised on prognoositavad kommunaalteenuste kulud?
- Kes on naabrid?
-
Kus asub või kelle käest küsida korterit puudutavat dokumentatsiooni?
YIT majasse korteri ostnud kliendid on alati kursis oma korterit puudutava infoga, sest oleme välja arendanud YIT Plus keskkonna, kus asuvad korteri dokumentatsioon, korteriühistuga seotud info, koostööpartnerite pakkumised ja palju muud.