Kõige atraktiivsem rendipind – MotorCenter auto-moto teenuskeskus
1912. aastal rajatud Bekkeri sadam on aastate jooksul täitnud laevatehase, piirivalvesadama ja kaubasadama rolli. 2019. aastal otsustati, et olulise merekaubasadama tuleks ala suurendada, et sinna mahuks sisse suuremad kaubalaevad. Lisaks vajasid Bekkeri sadama kaid toestamist.
2019. aasta novembrist 2020. aasta märtsini kestnud tööd olid äärmiselt keerulised, kuid õpetlikud – kõik tööd said tehtud mere põhjas. „Projekti käigus teostasime töid 6-7 meetri sügavusel mere põhjas tuukrite abil. Kaldalt vaadates oli nähtavus nullilähedane ja ehitustööd ei paistnud praktiliselt üldse välja – sellistes tingimustes pidime tagama kvaliteetse töö, mis võimaldaks sadama funktsiooni laiendada,“ meenutas projektijuht Martin Vaga.
Tegu oli täiesti erakordse projektiga, millesarnast YIT varem teinud ei olnud. „Algul tundus, et peame andma garantii tööle, mida me ise ega ka klient ei saa näha ega kontrollida. Töö planeerimine on väljakutsuv, kuid lõpuks mõtlesime välja, kuidas saame tagada, et töö saab hästi teostatud. Kasutasime tuukreid, kes meie puurimise ajal vee all kogu protsessi jälgisid ja juhendasid. Kai ümberehituse maksumus oleks läinud miljonitesse, tänu vee all tehtavale tööle saime aga poole miljoniga hakkama,“ sõnas Vaga.